PROGRAM DIET DAN KESIHATAN ALPHA LIPID SLIM DIET II YANG KINI MENDAPAT PERMINTAAN TINGGI. SEMUA RANGKAIAN NIAGA DI BAWAH ULTRADIET 2 INI BERDAFTAR DENGAN SYARIKAT NEW IMAGE SDN BHD DAN ORDER BOLEH DIBUAT DIMANA SAHAJA ANDA BERADA. KAMI TELAH BERADA DI DALAM PERNIAGAAN INI SELAMA 4 TAHUN BERMULA DENGAN PRODUK ALPHA LIPID LIFELINE DAN JANGAN BIMBANG KERANA KAMI MEMENTINGKAN KEPUASAN PELANGGAN DAN TIADA UNSUR-UNSUR PENIPUAN. PESANAN ANDA AKAN SAMPAI DALAM TEMPOH YANG DITETAPKAN.

PRODUK INI DI BAWAH JAMINAN PERLINDUNGAN INSURANS SEBANYAK NZD20JUTA DIDAFTARKAN DI BAWAH SYARIKAT NZ NEW IMAGE SDN BHD. DAPATKAN HANYA DARI PENGEDAR YANG SAH BAGI MENJAMIN KESELAMATAN DAN HAK PERLINDUNGAN INSURANS.

BAGI PENGESAHAN PENGEDAR, DAPATKAN NO PENDAFTARAN PENGEDAR KAMI DAN ANDA BOLEH BUAT SEMAKAN DI PEJABAT NZ NEW IMAGE SDN BHD

Minuman yang sesuai untuk pengguna sd2??

Assalamualaikum & salam sejahtera....

Info ini saya petik dari laman blog sahabat rakan niaga saya House of Alpha Lipid.....Info ini sangat berguna bagi menjawab banyak pertanyaan dari pengguna yang  keliru mengenai persoalan minuman yang paling  baik untuk dimasukkan dalam menu dengan sd2plus.

Yang pertama tidak lain tidak bukan ialah GREEN TEA KOSONG!!!

Inilah kebaikan green tea...jom kita tgk kenapa perlu di ambil untuk menolong anda mendapatkan berat idaman lebih baik lagi.

Sejarah masyarakat Cina mengatakan bahawa Teh Hijau (Camellia Sinensis) mula digunakan sebagai minuman sejak 2700 tahun sebelum Masehi pada zaman dinasti Kaisar Shen Nung, namun tercatat dalam kamus kuno pula pada 350 tahun sebelum Masehi. Sekitar 200 tahun sebelum Masehi dalam buku ubatan tanaman Cina dikatakan daun teh berkhasiat untuk menghilangkan racun dari tubuh. Selain itu, Teh Hijau juga mempunyai kebaikan seperti di bawah ini.

Melindungi hati.
• Membantu awet muda.
• Menguatkan sistem imun.
• Mengawal paras kolestrol.
• Mengelakkan mulut berbau.
• Membantu cergaskan badan.
Menggalakkan pembakaran lemak.

• Melindungi kulit dari sinar ultraviolet.
• Membantu daya ingatan dan tumpuan.
• Melindungi paru-paru akibat tembakau.
• Membantu mengawal tekanan darah tinggi.
• Membantu dalam sesetengah penyakit barah.
• Membantu mengurangkan paras gula dalam darah.
• Membantu proses pemulihan kecederaan dan penyakit.
• Mengandungi antioksidan yang boleh meneutralkan radikal bebas.


*Sumber dipetik dari laman web jalanasik.com & greenteacolostrum.com

Ini juga satu lagi berita baik....selain green tea...ada alternatif lain yg boleh anda ambil sebagai minuman....jeng2...suspen lak...seperti air kelapa muda with NO  SUGAR ADDED...aha...best kan...kan...so buat penggemar air kelapa muda...jgn risau boleh masukkan dalam menu anda... nak2 musim panas dibulan puasa...tekak nak juga yg air yg sedap cam air kelapa nih kan...tapi awas kadar secawan aje yer bersamaan 6 gm karbohidrat...nanti terlebih sudahhhh kalau banyak2 cawan!!!

Ini fakta yang disediakan oleh pakar pemakanan kat NEW IMAGE...tak lain tak bukan En.Kamarul Nordin.

Gambar Ehsan En Kamarul Nordin!!!

Selain itu anda boleh membuat minuman seperti perahan limau nipis or lemon dalam air suam anda. Ini petua bagus juga untuk mengempiskan perut!!!

Rujukan blog; http://ummusya.blogspot.com/2011/10/tips-mengempiskan-perut.html


Tips nak kempis perut...jom minum yg ini juga!!!

Juga bagi penggemar jus...alternatifnya boleh jadikan carrot sebagai jus pilihan...sebab pening dok fikir masalah customer dok tanya apa lagi yg boleh minum...dok research teringat sebab carrot boleh makan why not jadikannya sebagai minuman alternatif....boleh blend 1/2 cawan or kurangkan lagi lebih baik(ada 8gm utk kdr half cup so pandai2 adjust sukatan...jika jadikan bawah 6gm much2 better) carrot dengan hadkan pengambilan cuma 2 sudu besar/20 ml susu cair bg jenama MARIGOLD(baru mengandungi 2.5 ml karbohidrat) atau pilihan lain FULL CREAM MILK DUTCH LADY 50 ml(mengandungi 2.4gm karbohidrat) + 250-300 ml air sejuk ikut kepekatan yg disukai anda...utk lebih kaw2 rasanya..tapi ingat...NO  SUGAR ADDED!!!


Gambar carian pakcik GOOGLE!!!

Begitu juga jika anda penggemar epal hijau...ambil sekadar 1/2 biji utk saiz kecil diblender dgn air dan sedikit campuran susu cair spt di atas juga(1 biji epal hijau saiz kecil kandungan karbo 9.1 gm)
Namun diingatkan olahlah menu anda supaya masih  & sentiasa di bawah 35 gm karbohidrat yer...jadi jika ada air kelapa muda, jus carrot  or jus epal dalam menu harian anda,lauk pauk juga sayuran lain pilihlah yg rendah karbo so sentiasalah jadi pengguna sd2plus yg bijak memilih menu harian anda yer!!!
p/s;selamat berdiet dgn bijak!!!
BERAT BADAN IDEAL
KUNCI KESIHATAN BERKEKALAN
Untuk tempahan ALSD2..hubungi saya di 013-2296869 atau pengedar2 saya yang berdekatan dengan anda...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...