PROGRAM DIET DAN KESIHATAN ALPHA LIPID SLIM DIET II YANG KINI MENDAPAT PERMINTAAN TINGGI. SEMUA RANGKAIAN NIAGA DI BAWAH ULTRADIET 2 INI BERDAFTAR DENGAN SYARIKAT NEW IMAGE SDN BHD DAN ORDER BOLEH DIBUAT DIMANA SAHAJA ANDA BERADA. KAMI TELAH BERADA DI DALAM PERNIAGAAN INI SELAMA 4 TAHUN BERMULA DENGAN PRODUK ALPHA LIPID LIFELINE DAN JANGAN BIMBANG KERANA KAMI MEMENTINGKAN KEPUASAN PELANGGAN DAN TIADA UNSUR-UNSUR PENIPUAN. PESANAN ANDA AKAN SAMPAI DALAM TEMPOH YANG DITETAPKAN.

PRODUK INI DI BAWAH JAMINAN PERLINDUNGAN INSURANS SEBANYAK NZD20JUTA DIDAFTARKAN DI BAWAH SYARIKAT NZ NEW IMAGE SDN BHD. DAPATKAN HANYA DARI PENGEDAR YANG SAH BAGI MENJAMIN KESELAMATAN DAN HAK PERLINDUNGAN INSURANS.

BAGI PENGESAHAN PENGEDAR, DAPATKAN NO PENDAFTARAN PENGEDAR KAMI DAN ANDA BOLEH BUAT SEMAKAN DI PEJABAT NZ NEW IMAGE SDN BHD

Jangan Lepaskan Peluang sempena Tahun Baru Cina



Selamat Tahun Baru Cina kepada semua...Perhatian..Produk ini sangat hebat kerana sehingga kini permintaan produk ini masih mendapat sambutan yang sangat tinggi...malah rangkaian kami baru sahaja pulang dari Hatyai 2 minggu lepas dan akan ke sana semula  untuk mengadakan mesyuarat pertama pelancaran produk ini di Hatyai.

InsyaAllah dengan produk ini, rangkaian ini akan membuka jaringan perniagaan pemasaran ke negara-negara lain pada masa akan datang.

Jika anda pernah merasai keajaiban produkAlpha Lipid SD2..jadi mengapa tidak anda 'share' kebaikan produk ini kepada keluarga dan rakan-rakan anda?

Hubungi Kami :


Pn Reen : 013-2296869
En. Shahril : 019-6606869


Jika anda ingin mencari pendapatan sampingan atau serius untuk memulakan perniagaan tetapi  tercari-cari perniagaan yang sesuai untuk diceburi...saya syorkan untuk mulakan dengan Produk-produk NZ New Image Sdn Bhd.

6 jenis bentuk pendapatan asas melalui produk Alpha Lipid SD2..

 1. Margin keuntungan sebagai pengedar adalah RM25 bagi setiap jualan.
 2. Untung runcit sehingga RM30 bagi setiap jualan.
 3. Bonus network rangkaian sehingga 30%
 4. Bonus Dwitahunan Royalti (2 kali setahun) - rujuk link event picture
 5. Bonus Jualan Terkumpul Syarikat sehingga 3%
 6. Tabung Pelancongan

Semua di atas bermula pada tahap pengedar SUPERVISOR. Modal perniagaan sebagai SUPERVISOR adalah sebanyak RM4500 (30tin) dan yuran keahlian sebanyak RM60.00.

Pembelian 30 tin ini adalah sekali sahaja seumur hidup dan anda akan terus mendapat rebate cash sebanyak RM240.00. Dengan stok pusingan 30 tin ini anda sudah mula boleh memulakan perniagaan ini dengan serius dan disenaraikan dalam rangkaian Ultradiet2.

Jika anda berminat dan serius untuk menjadi SUPERVISOR di bawah rangkaian Ultradiet2...sila hubungi kami untuk maklumat lanjut :

Pn Reen : 013-2296869
En. Shahril : 019-6606869


FAST ACTION..FAST RESULT!!!!!


*DISCLAIMER

* Perhatian kepada sesiapa yang berminat untuk menceburi perniagaan ini, perniagaan ini diklasifikasikan di bawah Industri Jualan Langsung. Ianya bukan  pelaburan atau skim cepat kaya tetapi perniagaan berasaskan jaringan. Setiap modal bagi perniagaan terdedah kepada risiko untung dan rugi perniagaan. Usaha, Pengetahuan dan Kemahiran dalam bidang perniagaan ini adalah penting dalam mengurangkan risiko kerugian perniagaan.

* Please to be informed that this business is classified under Network Marketing Industry. It is neither an investment nor money laundering scheme. Every capital made for businesses are exposed to profit and loss.  Efforts, Skills and Knowledge about this business is crucial to minimize and mitigate the risk.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...